Tradurre

sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Viikonloppu Rollen kanssa - A Weekend with Rolle

Wuf! Olin viettämässä viikonloppua Rollen kanssa ja meillä on ollut niin mukavaa! Paljon leikkiä ja ulkoilua. Onhan siinä hommaa vahtia toisen tekemisiä mutta ihan hyvin olen saanut pidettyä Rollen kurissa.

Woof! I've been spending this weekend with Rolle and it's been so much fun! Lots of playing and long walks outside. Sure it's hard work keeping him under control all the time but I think I've managed quite well.















Rolle opetti minulle miten hauskaa on kieriä lumessa. Minä taas olen opettanut Rollelle kärsivällisyyttä ja jakamista kun olen käyttänyt hänen lelujaan ja syönyt hänen luitaan.  Me ollaan kyllä aika hyvä tiimi!

Rolle has taught me it's fun to roll around in the snow! I've tried it a couple of times now and must admit it's cool!
I've taught him some patience and sharing as I've been playing with his toys and eaten his bones. We're a good team!


Nuuskimisiin! Sniff you soon! ^..^

Ei kommentteja: