Tradurre

tiistai 28. toukokuuta 2013

Koululainen

Tänään oli viimeinen koulupäivä ja opin taas jotain uutta. Nyt osaan mennä käskystä maahan makaamaan! Harjoittelin myös "antaa olla" ja "tänne" käskyjä.

Millonkas niitä herkkuja saisi??

No osaan minä itsekin ottaa...

En olisi millään malttanut odottaa herkkuja, ne tuoksuvat niin hyvälle! Mami tekee kyllä hyvät herkkusekoitukset, kanaa ja kalkkunaa sekä herkkunameja. Olen myös taitava löytämään herkkuja  ulkoa, siellä on niin ihania jäniksen papanoita, kukkia ja sammalta mitä on mukava mutustaa.

Koulussa oli myös Korhonen ja Bambi ja oli välillä vaikea keskittyä Mamin käskyihin kun olisin mielummin halunnut leikkiä!

Ai istu? Minähän istun jo!

Tuli jano!

Onpa Korhonen oppinut hienosti maahan -käskyn! Näytän sille että minäkin osaan.

Pssst Bambi, leikitäänkö!? :)

Ihana Bambi-sisko! <3

Veljekset Korhonen ja Jeti

Olin niin reipas että sain melkein koko pussin herkkuja. Välillä yritin kyllä napata toistenkin nameja.. Eihän sitä tiedä milloin saa seuraavan kerran syötävää! 

Mitähän tuo opettaja oikein puhuu?

Eikö tämän pitänyt olla pentukurssi, aika iso pentuhauva!

<3 Veli - Sisko - Veli <3

Vasemmalla Korhonen, keskellä Bambi ja viimeisenä minä, onnea meille ja kaikille muille koulusta juuri valmistuville!

Nuuskimisiin! ^..^

EN: Today was my last day of school for now and I learned how to lay down. We were also practicing on "let go" and "come here". I'd say I'm getting pretty good with very little practice because sometimes Mami is a bit lazy on the training! But it was good fun. I got quite impatient with the treats as they smelled so good, Mami sure knows how to mix a delicious bag of treats! I'm also quite talented in finding treats outside, like bunny poop, flowers and nice soft moss. Yum!
Korhonen and Bambi were at school as well and sometimes it was difficult to concentrate on Mami because I just wanted to play with my sister and brother. I also tried to get some of their treats - you never know when's the next time you get food so better be prepared!
Congratulations to all who are finishing school like we are! :)
Sniff you soon! ^..^

IT: Oggi era l'ultimo giorno di scuola e ho imparato a sdraiarmi! Ci siamo pure esercitati nel "lascia" e "vieni qua". Sono diventando bravo, direi! Volevo mangiare i dolci ed era difficile ad aspettare perché avevano un profumo molto buono. Mami sa quali sono i dolcettini mi piacciono :) Comunque sono bravo a trovare da mangiare anché fuori, cacchettini di coniglio, i fiori e il muschio.
Korhonen e Bambi stavano pure a scuola oggi ed era difficile concentrarmi su Mami, volevo solo giocare con i miei fratelli! Volevo anché rubare i loro dolcettini perché non si sa mai quando sará la prossima volta che mi danno da mangiare. Meglio prepararsi bene...
Congratulazioni a tutti quelli che finiscono la scuola come noi! :)
Ci sniffiamo presto! ^..^

Ei kommentteja: