Tradurre

keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Vastaukset Osa 1 - Answers Part 1

Lupailin vastaukset 50 shades of Jeti-postaukseen, tässä niitä olisi! / I promised the answers to the 50 shades of Jeti - post, here you go!


1. Olen etevä ystävystymään toisten koirien kanssa. / I'm good at making friends. -- Kyllä, haluan yleensä olla kaikkien kaveri. Ellei sitten tyyppi ole kovin iso tai energinen jolloin kierrän mielummin nuuskimaan takapuolta! / Yes, unless the other guy is huge or too playful in which case I prefer to just sniff the rear end!

2. Minulla on viisi sisarusta. / I have five siblings. -- Väärin, meitä on neljä pentua. / Wrong, I'm one if four pups. 

3. Harrastan nirsoilua ruoan suhteen. / I get picky about food sometimes. -- Totta, viime aikoina olen alkanut olemaan valikoiva ja skippaan aterioita mitkä minua eivät miellytä. / true, lately I've started being fussy about my eatings and sometimes even skip a meal if I don't like it. 

4. Pelkään pimeää. / I'm afraid of the dark. -- Totta, paitsi pienenä pelkäsin kyllä vielä enemmän. Jos Rolle on mukana lenkillä en pelkää niin paljon koska Rolle on iso ja urhea. / True although not as much as when I was smaller. And it helps if Rolle is out with me, he's so brave and big. 

5. Pelkään pölynimureita. / I'm afraid of hoovers. -- Totta, menen sohvan nurkkaan piiloon! / True, I hide on the sofa!

6. Rakastan vesisadetta. / I love the rain. -- En kylläkään rakasta, mielummin olen kuiva ja lämmin! / False, I prefer to stay dry and warm!!

7. Tykkään matkustaa autossa. / I like to travel by car. -- Totta, Mami laittaa minut pikku laukkuuni takapenkille ja olen siellä ihan kiltisti odottamassa mihin ihmeeseen olenkaan menossa. / Yes, Mami puts me in my little bag on the back seat and I wait patiently to see where I'm going. 

8. Olen hyvä varastamaan toisten leluja ja keppejä. / I'm good at stealing toys and sticks. -- Jep, olen niin nopea ja ovela se sujuu minulta helposti! /Yes I'm so quick and sneaky I'm excellent in it!! 

9. Pissin vielä joskus sisälle sanomalehdelle. / I still wee indoors on the newspaper sometimes. -- Noh.. Aika harvoin mutta kyllä sitä vielä joskus tapahtuu.. / Well.. I'll admit it does still rarely happen..

10. Olen vahvempi kuin Korhonen! / I'm stronger than Korhonen! -- Kyllä, ehdottomasti! / Yes, definitely!!



11. Saan helposti kammettua Rollen maahan. / I can easily throw Rolle on the ground. -- Totta! Hypin hyökkäillen niin kauan Rollen kuonon edessä kunnes hän kellahtaa maahan. Ja sitten puren poskesta! / True, I jump and attack his face until he lies down on the ground. And then I bite his cheek!

12. Joskus luulen olevani paljon isompi kuin olenkaan. / Sometimes I think I'm a lot bigger than what I am. -- Siis miten niin luulen olevani iso.. Minähän olen valtava äijä! / Wait, so what do you mean I think I am big.. I'm a huge dude!!

13. Nessi on pikkusiskoni. / Nessi is my little sister. -- ei kun isosisko! Vuoden vanhempi! / She's my big sister!! A year older. 

14. Olen kaksivuotias. / I'm two years old. -- En ihan vielä. 9kk vasta. / Not quite yet. 9 months now. 

15. Minulla on valjaat. / I have a harness. -- Eipä ole! / No I don't!

16. Osaan kävellä kahdella jalalla. / I can walk on two legs. -- Totta, en tosin tee sitä käskystä vaan usein nousen takajaloille joko nähdäkseni kauemmas tai ylettääkseni korkeammalle, silloin otan myös useita askelia eteen ja taakse. / True, although I don't do so when told, I just walk on two legs sometimes to see further or reach higher and might take a few steps back and forth.

17. Joskus nukun lelu suussa. / Sometimes I sleep with a toy in my mouth. -- No kyllä näin pääsee käymään usein iltaisin kun en millään malttaisi lopettaa leikkimistä mutta yhtäkkiä alkaakin kovasti väsyttää! Pöh. / Well it does happen especially in the evenings when I just wanna keep on playing but suddenly get soooo tired.. Humbug.

18. Minulla on paljon leluja. / I have lots of toys. -- Totta.. Osa niistä on myös piilossa ja sitten Mami niitä vaihtelee, ovat taas kuin uusia! / True.. Some of them are hidden and then Mami changes them so they seem new again!

19. Minulla on kannuskynnet myös takajaloissa. / I have declaws on my back legs. -- Ei mutta Korhosella on! Onneksi minulla on vähemmän kynsiä leikattavana, siitä hommasta en siis tykkää ollenkaan.. / No but Korhonen does!! Luckily I have less nails to cut, I totally dislike that activity!

20. Olen voittanut palkintoja näyttelyssä. / I have won prizes in shows. -- No jotain ruusukehärpäkkeitä, onko ne palkintoja? / Well yeah I did get some colourful thingies, are they prizes then??



Loput vastaukset myöhemmin! En nyt ehdi kirjoitella kun olen Nessin kanssa leikkimässä pari päivää. Nuuskimisiin ^..^

Stay tuned for rest of the answers, I don't have time to write now since I'm playing with Nessi for a couple of days! Sniff you soon! ^..^

Ei kommentteja: