Tradurre

torstai 20. helmikuuta 2014

Ystävänpäivä - Valentine's day

Wuf! Mitäs teit ystävänpäivänä? Minut kutsuttiin Mamin kanssa Iineksen juhliin! Mietin kovasti että pitäisikö laittaa frakki tai skraga päälle mutta päätin kuitenkin olla ihan rennosti.

Woof! So what did you do for Valentine's day? I was invited to Iines's party with Mami! I could't make up my mind whether to wear my tux or my tie but in the end I decided to go casual.
Tux or no tux?
Sitten menoksi! Halusin heti paikan päällä tutkia joka nurkan ja kolon Iineksen kodista. Siellä oli aika paljon kaksijalkaisia vieraita ja vain me kaksi koiraa! Olin siis Iineksen ainut kavaljeeri. Mikä kunnia!

And off we went! As we got there I was eager to sniff every corner of her house. There were lots of two-legged guests and only us two dogs! So I was the only date of Iines. What an honour!


Valloitimme heti sohvan yhdessä!

We immediately conquered the sofa together!


Tänne saa tulla vaan minä ja Jeti! Only me and Jeti allowed here!



Välillä piti maistella vähän Iineksen ruokia. Paljon parempia kuin minun omat!

Had a taste of Iines's food, much tastier than my own at home!



Kerjäsimme vuorotellen huomiota ja rapsutteluja ihmisiltä.

We were begging for attention and scratches from people.


Niin ja yritin hurmata keittiössä istuneet vieraat. No ainakin imuroin muruset pöydän alta.

Oh yeah and I tried to charm the people sitting in the kitchen. Well, at least I got to hoover the crumbs under the table...



Ja sitten leikki jatkui! Off we went to play again!



Kunnes alkoi väsy iskeä ja olin valmis lähtemään kotiin! Until I got tired and was ready to go home!


Upeat juhlat Iines, kiitos ja kumarrus! Nuuskimisiin! ^..^

What a fab party Iines, thanks a million! Sniff you soon! ^..^

Ei kommentteja: