Tradurre

perjantai 20. syyskuuta 2013

50 shades of Jeti

Ei uskoisi - mutta tämä on viideskymmenes postaukseni!
Sen kunniaksi viisikymmentä pikku faktaa - tai fiktiota minusta! Vähän niinkuin arvausleikki, oikeat vastaukset tulevat jatkopostauksessa! Kuinka paljon olette minusta oppineet parin kuukauden aikana?

I can't believe it, this is my 50th blog post! So I thought it would be fun to do a quiz, 50 random facts or fiction about me. You'll get the answers later in another post. How much do you know about me after these couple of months?


1. Olen etevä ystävystymään toisten koirien kanssa. / I'm good at making friends.
2. Minulla on viisi sisarusta. / I have five siblings.
3. Harrastan nirsoilua ruoan suhteen. / I get picky about food sometimes.
4. Pelkään pimeää. / I'm afraid of the dark.
5. Pelkään pölynimureita. / I'm afraid of hoovers.
6. Rakastan vesisadetta. / I love the rain.
7. Tykkään matkustaa autossa. / I like to travel by car.
8. Olen hyvä varastamaan toisten leluja ja keppejä. / I'm good at stealing toys and sticks.
9. Pissin vielä joskus sisälle sanomalehdelle. / I still wee indoors on the newspaper sometimes.
10. Olen vahvempi kuin Korhonen! / I'm stronger than Korhonen!


11. Saan helposti kammettua Rollen maahan. / I can easily throw Rolle on the ground.
12. Joskus luulen olevani paljon isompi kuin olenkaan. / Sometimes I think I'm a lot bigger than what I am.
13. Nessi on pikkusiskoni. / Nessi is my little sister.
14. Olen kaksivuotias. / I'm two years old.
15. Minulla on valjaat. / I have a harness.
16. Osaan kävellä kahdella jalalla. / I can walk on two legs.
17. Joskus nukun lelu suussa. / Sometimes I sleep with a toy in my mouth.
18. Minulla on paljon leluja. / I have lots of toys.
19. Minulla on kannuskynnet myös takajaloissa. / I have declaws on my back legs. 
20. Olen voittanut palkintoja näyttelyssä. / I have won prizes in shows.


21. Osaan antaa tassua. / I know how to "shake hands".
22. Tykkään käydä kylvyssä. / I like taking baths.
23. Minulla on lelu nimeltä Stinky. / I have a toy named Stinky.
24. Nukun yöt Mamin kainalossa. / I sleep with Mami during the night.
25. Minulla on oma kalenteri omille menolleni. / I have my own calendar for my social life and activities.
26. Olin vauvana täysin valkoinen. / When I was a baby I was completely white.
27. Lempiohjelmani tv:ssä on koirakuiskaaja. / My favorite program on TV is Cesar Milan Dog Whisperer.
28. Olen innokas uloslähtijä. / I'm enthusiastic about going out.
29. Nala on isosiskoni. / Nala is my big sister.
30. Joskus haukun kovasti kotona. / Sometimes I bark a lot at home.

  
31. Tykkään purra kavereita poskesta. / I like to bite my friends' cheeks.
32. Minulla on oma passi. / I have my own passport.
33. Herkkuruokani on maksalaatikko.  / My favorite food is liver casserole.
34. Olen etevä noutamaan keppejä ja leluja. / I'm good at fetching sticks and toys.
35. Tykkään uimisesta. / I like swimming.
36. Mami on lempi-ihmiseni. / Mami is my favorite human.
37. Olen ollut reissussa ulkomailla. / I've been traveling abroad.
38. Joskus luulen olevani pupujussi. / Sometimes I think I'm a bunny.
39. Osaan pyöriä käskystä ympäri. / I can roll around when asked.
40. Olen joskus maistellut Mamin kenkiä. / I have chewed on Mami's shoes.


41. Minusta on jännittävää käydä uusissa paikoissa. / I think it's exciting to go to new places.
42. Olen valokuvauksellinen. / I'm photogenic.
43. Minulla on ollut tänä kesänä punkki. / I've had a tick this summer.
44. Tykkään eniten kun minua rapsutetaan niskasta. / I like to be scratched the most on my neck.
45. Näen joskus villejä unia. / I sometimes have wild dreams.
46. Tykkään keräillä ulkona tulitikkuja. / I like to collect matches outside.
47. En pidä siitä että minut jätetään yksin kotiin. / I don't like being left alone at home.
48. Haluaisin asua maalla. / I'd like to live in the country side.
49. Haluaisin pikkuveljen tai -siskon. / I want a baby brother or sister.
50. Olen huippubloggari! / I'm a super blogger!


Oliko vaikeita kysymyksiä? Voitte postata vastaukset kommenttiboksiin, eniten oikeita vastauksia saanut saa isot hännänheilutukset ja märän kuolapusun!

Were the questions too hard? You can answer in the comment box below and the one with most right answers gets a huge tail wag and a wet drooly kiss!

Nuuskimisiiin! Sniff you soon! ^..^

Ei kommentteja: